
xa0 دانش آموزان در گروه های سه نفری عوامل افزایش و کاهش جمعیت را طراحی و همراه با یک متن بر روی برگه به صورت گروهی ارائه دادند. دو سطل بر روی تخته سیاه کشیده و چسبانده شد. +xa0نوشته شده در xa0دوشنبه پانزدهم آذر ۱۳۹۵ساعتxa019:8  توسطxa0الهام معینیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
xa0 دانش آموزان در گروه های سه نفری عوامل افزایش و کاهش جمعیت را طراحی و همراه با یک متن بر روی برگه به صورت گروهی ارائه دادند. دو سطل بر روی تخته سیاه کشیده و چسبانده شد. +xa0نوشته شده در xa0دوشنبه پانزدهم آذر ۱۳۹۵ساعتxa019:8xa0 توسطxa0الهام معینیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب