
بعد از جشن زیبای یلدا که با حضور فرماندار محترم جناب آقای محمودی مزین شد مدرسه سفره ای برای دانش آموزان پهن کردند و قیمه ریزه و ترشی نوش جان نمودند.
+ نوشته شده در پنجشنبه دوم دی ۱۳۹۵ساعت 19:4  توسط الهام معینی |

بعد از جشن زیبای یلدا که با حضور فرماندار محترم جناب آقای محمودی مزین شد مدرسه سفره ای برای دانش آموزان پهن کردند و قیمه ریزه و ترشی نوش جان نمودند.
+ نوشته شده در پنجشنبه دوم دی ۱۳۹۵ساعت 19:4  توسط الهام معینی |