
دانش آموزان در گروه های سه نفری عوامل افزایش و کاهش جمعیت را طراحی و همراه با یک متن بر روی برگه به صورت گروهی ارائه دادند.
دو سطل بر روی تخته سیاه کشیده و چسبانده شد.
+ نوشته شده در دوشنبه پانزدهم آذر ۱۳۹۵ساعت 19:8  توسط الهام معینی |

دانش آموزان در گروه های سه نفری عوامل افزایش و کاهش جمعیت را طراحی و همراه با یک متن بر روی برگه به صورت گروهی ارائه دادند.
دو سطل بر روی تخته سیاه کشیده و چسبانده شد.
+ نوشته شده در دوشنبه پانزدهم آذر ۱۳۹۵ساعت 19:8  توسط الهام معینی |