
بعد از جشن زیبای یلدا که با حضور فرماندار محترم جناب آقای محمودی مزین شد مدرسه سفره ای برای دانش آموزان پهن کردند و قیمه ریزه و ترشی نوش جان نمودند. +xa0نوشته شده در xa0پنجشنبه دوم دی ۱۳۹۵ساعتxa019:4  توسطxa0الهام معینیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
بعد از جشن زیبای یلدا که با حضور فرماندار محترم جناب آقای محمودی مزین شد مدرسه سفره ای برای دانش آموزان پهن کردند و قیمه ریزه و ترشی نوش جان نمودند. +xa0نوشته شده در xa0پنجشنبه دوم دی ۱۳۹۵ساعتxa019:4xa0 توسطxa0الهام معینیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب